vrijdag 31 augustus 2007

Vieze plaatjes, mooie praatjes

Een nieuwe site moet met veel bombarie gelanceerd worden, dan weet iedereen meteen dat je bestaat. Het is wat dat betreft net een nieuw kabinet. En wat verkoopt er beter dan seks? Die elementen gooien we bij deze samen in een hoge hoed, en wat toveren we er uit?

De grote geile minister verkiezing van Vrijheid van Meningsuitbuiting!

Het werkt als volgt: hieronder staan alle bewindslieden, inclusief staatssecretarissen, met de toevoeging “naakt” op een rijtje. Wie in een zoekmachine dus “Ernst Hirsch Ballin naakt” (ik krijg het er nu al warm van) intikt, komt op deze site terecht. Wij houden een hitlijst bij van trefwoorden met de meest geliefde naakte leden van Balkenende IV. Ik wil zelf in ieder geval het liefst Nebahat Albayrak naakt zien, misschien dat ze ermee instemt als iedereen massaal naar vieze plaatjes van haar op zoek gaat. De wil van het volk nietwaar?

Als dit een succes is, doe ik elke maand een nieuwe verkiezing. Denk mee over leuke categorieën! Zelf moet ik zo gauw denken aan schrijvers (wedden dat Harry Mulisch regelmatig naar naaktfoto’s van zichzelf zoekt?), nieuwslezers en hockey(st)ers.

2 opmerkingen:

Henk Bovekerk zei

Warme broodjes verkopen beter dan seks. En crocs ook, helaas. En mijn site, henkbovekerk.nl.

Kanton Bubahsky zei

geniale blog!