woensdag 12 september 2007

PJ Harvey - White Chalk


Eén van de iconen van de alternatieve popmuziek heeft weer een nieuw album uit. PJ Harvey heeft met White Chalk een rustige en sombere plaat afgeleverd. Er staan geen hits op, maar ze weet van begin tot eind te boeien. Laat die herfst maar duren, binnen is het warm.
Je kunt White Chalk hier downloaden.

Ik heb het er niet zelf opgezet, ik verwijs er alleen maar naar. Als zelfs dat niet mag, sleep me dan niet voor de rechter, maar vertel het me even dan haal ik het er af.

3 opmerkingen:

intersubject zei

Hey, een gast! Ik heb al meer op jullie blog zitten lezen hoor, de reclame op sapi.nl werkt wel :-), leuke stukjes. Maar nu voel ik me geroepen om te reageren, want ik was wel benieuwd naar de laatste PJ Harvey, blijkt jullie link dood te zijn :-(.

Sofist zei

Tsja dat hebben we niet echt in de hand. Je kunt nu wel luisteren op de luisterpaal van de VPRO: http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/

Sofist zei

Oh, en als je er toch bent. Luister dan ook eens naar Okkervil River, is ook een prachtige plaat!